Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Καλή επιτυχία στο φίλο και συνάδελφο Αντωναίο Διονύση για την πολύ καλή δουλειά που έχει κάνει σ αυτό το δίσκο...

Ήχοι ανέσπεροι απ' όλη την Ελλάδα κι από αλησμόνητες πατρίδες : Αντωναίος Διονύσης, Αντωναίος Μανώλης
Νέα δισκογραφική δουλειά από πατέρα και γιό με παραδοσιακά τραγούδια απο τον Πόντο έως την Κρήτη.

Κυκλοφορεί σε όλα τα κεντρικά δισκοπωλεία της Ελλάδας.

Το cd περιλαμβάνει τα εξής τραγούδια :

1. Tσάμπασιν
2. Moναχογιός ο Κωσταντής
3. Mήλο μου και μανταρίνι
4. Γιωργίτσα
5. Με γέλασαν τα πουλιά
6. Aρχοντογιός παντρεύεται
7. Έναν καιρό επήγαινα
8. Γιάννη μου το μαντήλι σου
9. Kρίμα είναι να χωριστούμε
10.Nα χαμηλώναν τα βουνά
11.Δώδεκα ευζωνάκια
12.Πέταξε περδικούλα μου
13.To άσπρο σου μαντήλι
14.N'ήλιε μου κι αντινήλιε μου
15.Toυ κυρ Βοριά

Όποιος θελει να ακούσει απόαπασμα των κομματιών του cd να μπεί στον σύνδεσμο >>>>

Ήχοι ανέσπεροι απ' όλη την Ελλάδα κι από αλησμόνητες πατρίδες : Αντωναίος Διονύσης, Αντωναίος Μανώλης : Mygreek.fm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.